FANDOM

Utolsó Órák
Információk
Író: Cassandra Clare
Eredeti cím: The Last Hours
Megjelenés: 2017?-
Sorozat: Utolsó Órák

Az Utolsó Órák Cassandra Clare Árnyvadász Krónikáinak negyedik regénysorozata lesz.

Könyvek Szerkesztés

Tudnivalók Szerkesztés

  • Az Edward korabeli Londonban fog játszódni 1903-1904 között, de további helyszínekként Párizs, Bécs, Cornwall valamint Idris is szerepelni fog.
  • Az Árnyvadász Krónikák első kutyája ebben a sorozatban fog szerepelni és valószínűleg Matthew-é lesz.
  • A főszereplők a Pokoli Szerkezetek szereplőinek gyerekei lesznek, akik a sorozat idején 16-17 évesek és természetesen mellékszereplőkként a szüleik is megfognak jelenni immár felnőttekként. A három legfontosabb szereplő: James Herondale, Cordelia Carstairs és Lucie Herondale lesz.
  • A hercegnőben extraként megkapott családfából kiderül az Utolsó Órák kapcsolatainak lehetséges vége, azonban Cassie-től tudjuk, hogy a családfán nem minden igaz, ugyanis tartalmaz félrevezető és helytelen információkat.
    • Tudjuk, hogy a regényben legalább egy elrendezett/politikai házasság van. Valószínűleg James és Cordelia között, akikről tudjuk, hogy furcsa okból házasodtak össze.
  • A sorozatnak már megkaptunk egy bevezetőjét a Bane Krónikák egyik novellájával, az Az éjféli örökössel és egy másikat a Történetek az Árnyvadász Akadémiáról egyik novellájával, a Csak árnyékokkal.
  • A történet Charles Dickens: Szép remények regényének laza újramesélése lesz. A bevezető novella alapján, máris felállítható párhuzamok a szereplők között: Tatiana - Ms. Havisham, James - Pip, Grace - Estella, Matthew - Herbert. Valamint a sorozat címei is a regényből származnak.
  • Cassandra Clare elmondta, hogy az Utolsó Órák és a Gonosz Fortélyok között ugyanolyan kapcsolat lesz, mint a Pokoli Szerkezetek és a Végzet Ereklyéi között. Épp ezért valószínűleg itt is felváltva fognak megjelenni a kötetek.
  • Fontos szerepük lesz a történetben Vasnővéreknek is.

Szereplők Szerkesztés

További szereplők...